سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جاذبه های گردشگری طبیعی تایلند

 

 

 

1. غار ثام لوت (Tham Lot Cave    )

یکی از جاذبه های گردشگری تایلند که باعث محبوبیت این مقصد گردشگری در میان طبیعت دوستان شده است غارهای طبیعی این کشور است. در این کشور صدها غار عظیم و حیرت انگیز وجود دارد که شما میتوانید در تور تایلند خود از آنها دیدن کنید. غار ثام لوت در شمال تایلند یکی از این جاذبه های گردشگری است که برای قرنها محل زندگی یکی از قبایل بومی تایلند به نام لاوا لوده است. باستان شناسان در کاوشهای خود در این غار موفق به کشف صدها قطعه سفال و آثار  تاریخی دیگر شده اند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این غار رودخانه نام لانگ میباشد که از کنار آن عبور میکند و یک مکان بی نظیر برای انجام تفریحات آبی مثل شنا میباشد. درون خود این غار شکلهای بسیار زیبایی از رسوبهای طبیعی به وجود آمده است که شما میتوانید از آنها دیدن کنید.

 

2. آئو کائو کوای (Aow Kao Kwai)

آئو کائو کوای که با نام خلیج بوفالو نیز مشهور میباشد یکی از بکرترین سواحل تایلند است که هر طبیعت گردی در تور مسافرتی خود باید از آن دیدن کند. این ساحل زیبا در قلب جنگلهای بارانی یکی از جزایر کوچک پایام  در ساحل دریای آندامان واقع شده است. این جاذبه گردشگری یکی از گنجینه های مخفی تایلند است که تنها گردشگرانی میتوانند به آن سفر کنند که حس ماجراجویی آنان بسیار قوی است.

 

3. خائو نگون ناک (Khao Ngon Nak)

این جاذبه گردشگری در میان مردم محلی با نام کوهستان هلال اژدها نیز مشهور میباشد و در فاصله یک مسیر پیاده روی 30 دقیقه ای از شمال آئو نانگ در استان کرابی واقع شده است. شما برای رسیدن به این جاذبه گردشگری باید پیاده روی خود را از تپه هانگ ناک شروع کنید و یک مسیر 3.7 کیلومتری را برای رسیدن به قله طی کنید. در بالای این جاذبه گردشگری شما میتوانید از مناظر و آبشارهای زیبای آن که از میان جنگلهای بارانی به خود نمایی میپردازند نهایت لذت را ببرید. این قله تنها 565 متر از سطح دریا ارتفاع دارد اما به اندازه کافی بلند است تا شما بتوانید از منظره طبیعت مسحور کننده اطراف آن لذت ببرید.

 

4. استخر هزاره هیلتون بانکوک (Millennium Hilton Bankok)

برای بازدید از این جاذبه گردشگری نیاز نیست که از زیاد از پایتخت تایلند دور شوید. استخر هزاره هیلتون یکی از زیباترین امکانات تفریحی شهر بانکوک است که در بخش جنگلی آن و در بالای پشت بام یکی از هتلهای شهر بانکوک ساخته شده است. علاوه بر این استخر در اینجا چند رستوران و کافه منحصر به فرد نیز وجود دارد که شما میتوانید از آنها برای استراحت و لذت بردن از منظره گردشگری اطراف هتل نهایت لذت را ببرید.

 

5. منظره کوه نانگیوان (Koh Nangyuan Viewpoint)

این جاذبه گردشگری بسیار زیبا در فاصله اندکی از جزیره بسیار مشهور کو تائو قرار دارد. این جزیره کوهستانی و سرسبز با یک نوار ساحلی بسیار باریک به سایر جاذبه های گردشگری وصل شده است و شما به راحتی میتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. این جزیره آتشفشانی که بر روی بقایای یکی از آتشفشانها به وجود آمده است هرچند کوچک میباشد اما به قدری زیبا و خوش منظره است که شما باید در بخشی از سفر خود از آن بازدید کنید. یکی از تفریحاتی که شما در این جاذبه گردشگری میتوانید انجام بدهید غواصی و شنا در میان آبهای شفاف و آبی رنگ اطراف جزیره و لذت بردن از منظره محیط زیست دریایی آن است. به هر صورت باید این را به شما بگوییم که در اینجا هم در بالای زمین و هم در زیر آب دریا مناظر بسیار زیبایی وجود دارد که حتما باید آنها را ببینید.

 

6. پارک طبیعی فیلها (Elephant Nature Park)

فیل را باید حیوان ملی کشور تایلند و یکی از نمادهای فرهنگی و طبیعی این کشور قلمداد کرد. دولت تایلند برای حفاظت از این گونه جانوری شگفت انگیز یک پارک طبیعی حفاظت شده در چیانگ مای تاسیس کرده است که شما میتوانید در بخشی از تور مسافرتی خود از آن دیدن کنید. شما در این جاذبه گردشگری علاوه بر آنکه میتوانید شاهد زندگی و محیط زیست این جانور عظیم باشید میتوانید به یک تور کوتاه فیل سواری در قلب­ جنگلهای تایلند بروید و یک خاطره متفاوت از تور تایلند برای خود بسازید.

 

7. پارک تاریخی فانوم رونگ (Phanom Rung Historical Park)

معبد هندوی خمر بخشی از این مجموعه تاریخی و فرهنگی است که هر گردشگری در بازدید از این جاذبه گردشگری به آن سر میزند. این پارک تاریخی محل قرارگیری صدها اثر تاریخی است که قدمت بسیاری از آنها به قرن دهم میلادی باز میگردد. در حال حاضر اداره هنرهای زیبای تایلند مسئولیت نگهداری از این جاذبه گردشگری تاریخی را بر عهده دارد.

 

 

8. مور هین خائو (Mor Hin Khao)

این جاذبه گردشگری یکی از افسانه ای ترین نقاط کشور تایلند است که به باور مردم محلی اولین مکان سکونت انسان بوده است. به باور آنها یک نور سفید موجب خلق این 5 صخره عمودی شده است. این جاذبه گردشگری از سنگهای ماسه ای تشکیل شده است که در طول چندین هزار سال فرسایش طبیعی به این شکل درآمده است. بسیاری از گردشگرانی که از این جاذبه گردشگری دیدن میکنند بیشتر دوست دارند در اینجا شاهد شبهای پرستاره تایلند باشند و عکسهای زیبایی را از منظره طبعی اینجا بگیرند.