سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین هتلهای کاپادوکیا در ترکیه

 

 

کاپادوکیا یکی از مقصد گردشگری بسیار محبوب در کشور ترکیه در کنار تور استانبول است که بیش از همه به سبب پارک ملی زیبایی که در آن قرار گرفته است مشهور است. در این مقصد گردشگری چندین جاذبه گردشگری طبیعی و انسانی قرار دارد که هر گردشگری در تور ترکیه باید از آنها بازدید کند. بناهای تاریخی اینجا قدمتی به عمر امپراتوری بیزانس دارند و مناظر طبیعی کاپادوکیا نیز از نظر زیبایی در فهرست بی نظیرترین جاذبه های گردشگری طبیعی جهان قرار میگیرند. به هر صورت شما برای اینکه بتواند در سفر خود از این جاذبه های گردشگری بازدید کنید نیازمند آن هستید تا یک محل اقامت مناسب را برای خود بیابید. تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا با بهترین بوتیک هتل های کاپادوکیا آشنا شوید.

 

1. هتل غار زیبا (Charming Cave Hotel    )

این هتل در قلب شهر گورمی قرار گرفته است. همانگونه که از نام این هتل پیدا است، این هتل درون صخره های آتشفشانی کاپادوکیا که در این مقصد گردشگری بسیار مشهور هستند ایجاد شده است. این هتل به سبک معماری سنتی ترکیه ساخته شده است و در تزیین و دکوراسیون آن به صورت کامل از فرهنگ این کشور الهام گرفته شده است. در این هتل یک رستوران سنتی نیز وجود دارد که شما در آن میتوانید از غذاهای محلی ترکیه نهایت لذت را ببرید. نکته جالب در مورد غذاهای این هتل آن است که بسیاری از آنها با استفاده از مواد غیر شیمیایی تهیه میشوند و به نوعی شما در اینجا میتوانید غذاهای خانگی ترکیه را میل کنید.

 

2. خانه سنگی شهر قدیمی (Old Town Stone House)

یکی دیگر از بوتیک هتلهای شهر گورمی در کاپادوکیا خانه سنگی شهر قدیمی است که به سبب تزیینات چوبی دست ساز خود، طراحی منحصر به فرد و مبلمان جالب خود بسیار مشهور است. هر چند طراحی این هتل بسیار سنتی میباشد اما باید بدانید که تمام امکانات مدرنی که شما در تور ترکیه به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد در اینجا وجود دارد. شما در اینجا میتوانید طعم غذاهای سنتی ترکیه را امتحان کنید و در مناظر گردشگری هتل به گشت و گذار و تفریح بپردازید.

 

3. هتل کایاتاش (Kayatas Hotel)

هتل کایاتاش یک مکان مناسب برای یک تجربه منحصر به فرد از حضور در پارک ملی کاپادوکیا میباشد. این هتل با طراحی سنتی خود و داشتن یک فضای سبز مناسب یک اقامتگاه ایده آل برای گردشگرانی است که دوست دارند در تور ترکیه خود در یک مکان متفاوت اقامت داشته باشند. در تزیین این هتل از قالیچه های سنتی ترک، طراحی محلی مبلمان، چیدمان سنتی اتاقها و تزیینات اصیل استفاده شده است. همانند دیگر بوتیک هتلهای کاپادوکیا شما در اینجا میتوانید از فرصت امتحان کردن طعم غذاهای محلی این بخش از سرزمین ترکیه نهایت استفاده را بنمایید.

 

 

4. خانه غار عثمانبی (Osmanbey Cave House)

نظر شما در مورد اقامت در یک غار چیست، خانه غار عثمانی در میان یکی از غارهای محلی کاپادوکیا ساخته شده است و در اطراف خود یک منظره سرسبز و زیبا را نیز دارا میباشد. در طراحی داخلی این بوتیک هتل از هنر معماری سنتنی کاپادوکیا استفاده شده است و وسایل و مبلمان مورد نیاز نیز با استفاده فرهنگ محلی اینجا طراحی و چیده شده است. شما با اقامت در این بوتیک هتل و بعد از امتحان کرد طعم بی نظیر صبحانه های اینجا میتوانید برای گشت و گذار در میان جاذبه های گردشگری به اطراف این هتل بروید و به عنوان مثال از شهر زیرزمینی کایماکلی دیدن نمایید.

 

5. هتل هنا کوناک (Henna Konak Hotel)

هتل هنا کوناک یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شهر گورمی در کاپادوکیا است که درست در مرکز آن واقع شده است. این هتل از یک منظره بی نظیر برخوردار است. علاوه بر این منظره گردشگری منحصر به فرد، شما میتوانید از اقامت در اتاقهایی که دارای سقف بلند هستند و به صورت سنتی طراحی شده اند نهایت لذت را ببرید. این هتل دارای امکانات مناسبی است و در همه جای آن اینترنت پر سرعت در دسترس گردشگران قرار دارد. شما در هنگام صبح میتوانید از صبحانه سنتی ترکیه نهایت لذت را ببرید و سپس برای بازدید از جاذبه های گردشگری کاپادوکیا آماده شوید. در هنگام اقامت در این هتل حتما با مسئولین پذیرش صحبت کنید تا برای شما یک بلیط تور بالن سواری در کاپادوکیا را رزرو کنند تا شما بتوانید از یک زاویه بسیار متفاوت به تماشای مناظر گردشگری این پارک ملی دیدنی بپردازید.